Kansli/Shop

Kansli - Shop

Kansli

Kansliet står till tjänst för att ta emot bokningar och svara på frågor från både medlemmar och gäster. Vi som jobbar här ser till att medlem så väl som gäst får en fullgod service på en av Sverige trevligaste banor!

Randi Nilsson - Kanslist
Samuel Eriksson - Assistent

Golfchef/Pro

Jag heter Philip Cooper och är Gränna GK’s Golfchef.

Mitt brinnande intresse för golf har gett mig över 36 års erfarenhet som golfinstruktör. Min golfkarriär började som instruktör i England och har sedan lett mig via Wiredaholm golf klubb i 16 år och A6 golf klubb i 5 år.

Jag är gift med Paula och har en dotter som heter Lovisa och en son som heter Jack. Är även en älskare av fotboll och många andra idrotter.

Jag finns på plats för att bemöta er både av och på banan men även erbjuda min kunskap i form av golflektioner både individuellt och i grupp.

Kansli, 0390 – 100 30

kansli@grannagk.se