Självbetjänad och nyckellös golfbiluthyrning med Eagl app!

Nu kan du kolla tillgänglighet, boka och starta golfbilen helt själv med EAGL appen.

Gränna GK har installerat EAGLs nyckellösa teknologi på alla våra golfbilar. EAGL är en självbetjänad lösning som gör det mycket lättare för golfaren att hyra golfbil. Teknologin gör golfbilarna nyckellösa och låter golfaren boka, betala och starta golfbilen med sin mobiltelefon. Samtidigt ger EAGL golfklubben full översikt och kontroll över golfbilarna i sitt system till alla tider på dygnet.

EAGL appen fungerar hos alla golfklubbar som har installerat EAGL på sina golfbilar, så att du kan använda en och samma app på flera golfklubbar. Du hittar EAGL appen för nerladdning i App Store (Iphone) och i Google Play (Android).

Kör försiktigt!

Comments are closed.