Hej alla medlemmar!

Nytt år och nya möjligheter!
Så fort gräset lyser grönt mellan snöbyarna börjar det rycka lite i golfmusklerna och plötsligt känns våren inte alls så långt borta.

Fakturering av medlemsavgifter
Några av er har kanske redan börjat undra när fakturan för medlemsavgiften ska komma. Den brukar ju dimpa ner i brevlådan nån gång i januari.

I år sker medlemsinbetalningen några veckor senare och du får ingen faktura i pappersform.

2023 inför vi en ny faktureringsmetod i samarbete med Sweetspot, som innebär att hanteringen av medlemsavgifter blir enklare, både för klubben och dig som medlem.

Du kommer att få ett E-postmeddelande i februari med en länk till en betalsida där du markerar vilket medlemsalternativ du vill ha och genomför betalningen.

Fram tills dess är det bra att fundera över vilken medlemsnivå du vill ha under året (se alla alternativ på vår hemsida). Ett tillägg av rundor under året blir dyrare än att välja rätt medlemskap från början

OBS: Glöm inte att uppdatera i Min Golf om du byter E-postadress!

Inga höjningar av medlemsavgifterna
Till skillnad mot många andra golfklubbar har Gränna GK valt att inte göra några höjningar av medlemsavgifterna inför 2023.

Klubben har ett medlemsupplägg som fungerar bra och vi kan erbjuda stor valfrihet och bra golf till konkurrenskraftiga priser.

I år känns det också extra viktigt att försöka underlätta för fler att fortsätta njuta av golfen även i lite bistrare ekonomiska tider.

Vi ses!
Hälsningar från ordförande, Carina.

Comments are closed.