Välkommen till ett nytt härligt golf-år på Gränna GK!

En ny golfsäsong ligger framför oss och det är dags att betala medlemsavgiften. Just nu får du som är medlem ett mail med instruktion om hur du gör för att förnya ditt medlemskap.

Du betalar medlemsavgiften snabbt och enkelt via länk som du får i detta mail. Länken tar dig vidare till betalfunktionen i Sweetspot. Du kan också betala direkt i Sweetspot-appen i din mobil.

Om du följer länken i mailet så är instruktionen den här:

1. Välj ”Betala direkt” eller ”Betala månadsvis”.
2. Scrolla ner och godkänn Gränna GK:s avtal och villkor.
3. Logga in med ditt lösenord till Sweetspot, om du inte redan  är inloggad.
4. ”Gå till kassan” och slutför betalning. (Ange kreditkort om du  inte redan har gjort detta.)

Bekräftelse på din betalning kommer via E-post.

Du kan självklart välja vilket medlemskap du vill i sweetspot appen se instruktioner nedan.

Betala medlemsavgiften i Sweetspot-appen på detta sätt:

Öppna Sweetspot i din telefon. (Om det är länge sedan du använde appen behöver du kanske logga in med ditt lösenord.)

1. Klicka på det lilla huset ”Gränna GK” längst ner till vänster    på skärmen.
2. Klicka på ”Medlemskap” i den övre menyraden.
3. Välj önskat medlemskap för 2024.
4. Välj ”Betala direkt” eller ”Månadsvis”.
5. ”Gå till kassan” och slutför betalning. (Ange kreditkort om du  inte redan har gjort detta.)

Bekräftelse på din betalning kommer via E-post.

Kom ihåg att betala din medlemsavgift senast 28 februari!

Har du några frågor kring medlemsnivåer eller betalning: Kontakta Philip eller Randi på kansliet!

God fortsättning på det nya golf-året!
Gränna GK