Boende

Välkommen som Golfcampare till Gränna Golfklubb!

Vi har totalt 8 st uppställningsplatser med tillgång till el för husbil & husvagn, dessa bokar du via länken nedan – du betalar i samband med att du bokar din ställplats.

6 av våra uppställningsplatser är belägna intill golfklubbens asfalterade parkering, i nära anslutningen till klubbhuset och övriga faciliteter. De andra 2 uppställningsplatserna är belägna längs vägen intill hål 12 och har toalett strax intill. Alla platser har tillgång till el.

• Incheckning sker fr.o.m. kl 14.00
  • Utcheckning sker senast kl 13.00

I mån av plats kan in- och utcheckning ske när som helst på dagen.

Ankomst skall anmälas till kansliet, sker ankomst när golfklubben är obemannad – vänligen checka in dagen efter eller på avresedagen.

Som golfcampinggäst har du tillgång till omklädningsrum & dusch som ligger beläget i klubbhuset. Handdukar finns att tillgå för samtliga våra gäster, dessa finner du i duschdelen inne i omklädningsrummet. För de två ställplatserna som är belägna vid ladugården intill hål 12 finns det en toalett alldeles bredvid.

Golfpaket!

Vi har överenskommelser med flera hotell. Priserna varierar mellan hotellen men är attraktiva i samtliga fall. Ni bokar övernattning och starttid direkt med respektive hotell.

Västanå Slott

I direkt anslutning till banan finns Västanå Slott med 42 bäddar. Telefon 0390-107 00. Paketerbjudande med boende på Västanå Slott, äta gott och spela på Gränna GK.

Kontakt: info@vastanaslott.se

Gyllene Uttern

Vid E4:an strax intill Gränna Golfklubb finns Gyllene Uttern hotelll. Telefon 0390-108 00. Paketerbjudande med boende på Gyllene Uttern och spela på Gränna GK.

Kontakt: info@gylleneuttern.se

Smålandsgården – Välkommen till Vårt hem

Ett hem är ofta början på en berättelse. Det är utgångspunkten för kärlek, hopp och drömmar. Det magiska med ett hem är att det känns bra att lämna, men det känns ännu bättre att återvända till. Hemmet är där kärleken bor, minnena skapas, vännerna alltid är välkomna och skrattet aldrig slutar. Följ med. Gör vårt hem till en del av din berättelse.

Kontakt: info@smalandsgarden.com

Huskvarna Hotell & Vandrarhem

Bo i vårt lilla boutiquehotell i Rosendala Gård anno 1774, med personligt inredda rum i romantisk stil eller i mysiga Vandrarhemmet designat i marin New Englandstil. Du bor i en naturskön omgivning med gamla hus i sekelskiftesstil med Vätterstranden strax intill.

Kontakt: info@hhv.se

Elite Stora Hotellet För Er som vill bo i Jönköping kan vi rekommendera det anrika Stora Hotellet. Telefon 036-10 00 00. Paketerbjudande med boende på Elite Stora Hotellet och spela på Gränna GK och övriga golfköpingsklubbar.
Kontakt: info.jonkoping@elite.se

Golf Unlimited

Hos oss, i en av Sveriges bästa golfstäder, får du golfupplevelser av högsta klass.
Välkommen att utmana våra tio golfbanor, de bjuder alla på sitt eget unika golfäventyr allt från anrika klassiker till moderna storverk. Du får det inte mer varierande som golfare!

Välkommen till ett unikt golfpaket, GolfUnlimited!
Kontakt: golf@golfunlimited.se

Sveriges mest generösa golfpaket, GolfUnlimited, finns på Facebook

Motell Vätterleden Boende utmed E4:an mellan Gränna och Huskvarna, cirka 10 min ifrån golfbanan. Billigt alternativ vid större golfgäng, ring 036-522 30
Kontakt: info@vatterleden.se