Golfköpingsmästaren 2023

Golfköpingsmästaren är en av Sveriges största golftävlingar om man räknar till antalet starter. Detta är din chans att testa alla fantastiska golfbanor i Jönköping samtidigt som du jagar poäng på leaderboarden för att kvala in till finalen där ett dignande prisbord väntar!

Totalt ingår 9 klubbar i samarbetet och så klart ju fler klubbar ni besöker, desto större chans har ni att komma med i finalen. Prisbordet kommer att bestå av ”Golfköpingspresentkort” som kan användas på samtliga golfshopar i Golfköpingsklubbarna.

Läs om alla förutsättningar här.

Tävlingen
Vi kommer from vecka 22 köra igång Golfköpingsmästaren 2023 på Gränna GK. Detta är en tävling för alla som är medlemmar i en Golfköpingsklubb. Spelformen för tävlingen är slaggolf.

Finalen
Golfköpingsmästaren avslutas med en stor final på Gränna GK, där de 100 bästa efter alla spelveckor gör upp om titeln. Finaldagen är gratis, vi bjuder på lunch och ett fantastiskt prisbord.